torsdag 15 december 2011

Rektor går i pension

Hej alla elever och föräldrar!

När jag började på skolan i augusti så skrev jag ett litet brev och presenterade mig, inte kunde jag då ana att jag redan i december skulle skriva ett nytt brev till er där jag tackar för mig.
Jag har trots den korta tiden jag varit här haft stimulerande uppgifter och försökt komma era/våra elever nära och följa deras studier på vägen till gymnasium.

Jag vill med dessa rader bara säga att jag slutar, jag går i pension, inte har något som helst att göra med Vinstagårdsskolan, som jag tycker är en väl fungerande skola. Ingen skola är ju emellertid så bra att det inte ska fortsätta att utvecklas. Jag önskar därför er alla god fortsättning på den inslagna vägen som vår arbetsplan stakat ut.

Lycka till i fortsättningen
Sven-Erik Tunerholt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar